Είναι πασιφανής η αναγκαιότητα επιλογής του ορθού χώρου στον οποίο θα υλοποιηθεί ένας χώρος τηλεκπαίδευσης. Ο τύπος χώρου που θα επιλεγεί εξαρτάται από τον αριθμό των εκπαιδευόμενων που προβλέπει το σενάριο τηλεκπαίδευσης και από τον καθοριζόμενο βαθμό αλληλεπίδρασης μεταξύ των χώρων τηλεκπαίδευσης.

Οι τύποι χώρων τηλεκπαίδευσης είναι οι ακόλουθοι:

Τ1. Χώρος Γραφείου (Desktop): Είναι η πιο απλή μορφή τηλεκπαίδευσης που μπορεί να πραγματοποιηθεί. Ο εκπαιδευτής ή/και ο εκπαιδευόμενος χρησιμοποιούν ένα σύστημα γραφείου για επικοινωνία. Σε κάθε τέτοιο χώρο βρίσκεται ένας εκπαιδευόμενος ή το πολύ δύο. Ο χώρος αυτός προσφέρει υψηλό βαθμό αλληλεπίδρασης.

Τ2. Αίθουσες σεμιναρίων: Στις αίθουσες αυτές οι συμμετέχοντες κάθονται γύρω από ένα τραπέζι και λαμβάνουν μέρος σε συζητήσεις που γίνονται με κάποιον ή κάποιους απομακρυσμένους ομιλητές. Η κύρια διαφορά τους από τον πρώτο χώρο τηλεκπαίδευσης είναι ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων κυμαίνεται από δύο έως δέκα άτομα. Η αίθουσα σεμιναρίων προσφέρει υψηλό βαθμό αλληλεπίδρασης.

Τ3. Αίθουσες τηλεκπαίδευσης: Πρόκειται για ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες όπου οι συμμετέχοντες μέσω μίας ή περισσότερων οθονών παρακολουθούν και συνομιλούν με κάποιον ή κάποιους ομιλητές. Για παράδειγμα, οι ομιλητές σε αυτήν την αίθουσα μπορεί να δίνουν διάλεξη στο κοινό που βρίσκεται σε μία απομακρυσμένη αίθουσα. Ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν ξεπερνά τα τριάντα άτομα. Η αίθουσα τηλεκπαίδευσης προτείνεται ως χώρος τηλεκπαίδευσης όταν ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μεταξύ δώδεκα (12) έως τριάντα (30) άτομα. Ο βαθμός αλληλεπίδρασης σε ένα τέτοιο χώρο είναι ικανοποιητικός.

Τ4. Αμφιθέατρα: Σε ένα αμφιθέατρο ο αριθμός των συμμετεχόντων φτάνει τις μερικές εκατοντάδες. Το κοινό παρακολουθεί στην οθόνη μία διάλεξη εξ αποστάσεως. Το κοινό μπορεί να βλέπει έναν ομιλητή ή/και το ακροατήριο της αίθουσας όπου λαμβάνει χώρα η διάλεξη ή/και το εκπαιδευτικό υλικό που έχει επιλέξει ο ομιλητής. Οι συνδυασμοί οπτικών παραστάσεων που θα βλέπει το κοινό του αμφιθεάτρου εξαρτώνται από προγενέστερες αποφάσεις που έχουν ληφθεί σχετικά με το πλήθος και την οργάνωση των οθονών. Το αμφιθέατρο προτείνεται ως χώρος τηλεκπαίδευσης όταν ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μεγαλύτερος από τριάντα (30)άτομα. Ο χώρος αυτός προσφέρει μειωμένο βαθμό αλληλεπίδρασης.

Ένα ενοποιημένο περιβάλλον σύγχρονης τηλεκπαίδευσης θα πρέπει να επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία οποιουδήποτε συνδυασμού χώρων τηλεκπαίδευσης. Το σενάριο προς υλοποίηση ορίζει τον αριθμό και τύπο των χώρων, καθώς και τον αριθμό των ατόμων σε κάθε χώρο τηλεκπαίδευσης.